Menü

Infografik

PROFESSIONAL BLOG

Az InfoGrafik tevékenységi köre bővült

Az InfoGrafik tevékenységi köre bővült

Örömmel értesítünk mindenkit, hogy ma már nem csak minőségi grafikát áll módunkban felkínálni Ügyfeleink számára, hanem profi fotókészítésben is helytállunk.
Fotóstúdiónkban várunk mindenkit szeretettel.
A fotózás mindenre kiterjed, legyen szó akár termékfotózásról, akár portfoliófotózásról, akár divatfotózásról, vagy akár rendezvényfotózásról.

Mi az a grafikai tervezés?

Mi az a grafikai tervezés?

Egy vizuális kommunikáció, amely létesíti a képek, szavak és ötletek egyesítését az információ számára.
A grafikai tervező feladata az, hogy használja ezeket a különböző elemeket, típusokat a médiában, például egy csomagoláson vagy honlapon.
A legtöbb grafikus tervező számos igen bonyolult számítógépes programot használ nap mint nap, bemutatva a fontosabb döntési pontokat, az egyik lehetséges utat.

Arculattervezés

Arculattervezés

Egy kreatív grafikusra van szükségünk ahhoz, hogy az arculattervezés első lépéseként a logó megszülessen, hiszen az első lépés, az első eleme az arculati kézikönyvnek a logó tervezés.

A grafikus több logótervet készít, amiből a végén kialakul a végleges logóterv, amivel a partnereink cégüket hirdetik.
A logótervezés után elkészül az arculati kézikönyv többi eleme is, azaz a kreatív névjegykártya, a céges levélpapír, céges boríték, e-mail design, bélyegző.
Ha olyan megrendelőnk van, aki szereti a különleges névjegykártyákat, a különleges logókat akkor már a kisarculati kézikönyvben prezentáljuk neki a gyakran merész ötleteinket.

Nagyarculat, arculati kézikönyv

Mint a kisarculati kézikönyv esetében, itt is a logó terv készül el először, majd a kisarculati elemek, mint kreatív névjegykártya, a céges levélpapír, céges boríték, e-mail design, bélyegző.
A nagyarculati kézikönyv viszont nem elégszik meg ennyivel, itt már az ügyféllel egyeztetve elkészül az autó matrica, a weboldal terv, a mappa design, a céges toll, céges póló, céges ajándék, belsőépítészet, promóciós eszközök, óriásplakát.

A végleges arculati kézikönyv folyamatos egyeztetés, simítások után kerül a megrendelő kezébe, aki pontosan fogja látni, hogy mi cége betűtípusa, arculati színe, logó aránya.

Változnak a tervezések, designok

Változnak a tervezések, designok

Most hogy új év van a láthatáron itt az ideje, hogy elcsomagoljuk kopott, ósdi arculati elemeinket,mint webes mint papír alapon és felkészüljünk az új befogadására, az új arculati elemekre.

Bár a tendenciák nem azt mutatják, hogy január 1-én felforgatjuk a világot, neeem. Lesz egy határozott elmozdulás ez igaz, de ahogy haladunk az év vége felé megcsillannak az új technikák, az idő nagy részében finom változásokkal haladunk előre az év vége felé.
Mi designerek teszünk róla, hogy egy feledhetetlen látványban legyen része a látogatónak, úgy mint túlméretezett logok és fejlécek. Tehát 2017-ben ez lesz a tendencia és bizony lehet, hogy igénybe fogjuk venni szinte az egész képernyőt.

Szóval kedves kollégák lehet versengeni, hogy ki tudja a legjobban elkápráztatni fejlécével a látogatót.

Támogatóként szerepeltünk

Támogatóként szerepeltünk

Az Angyalok Erdeje a karácsonyi ünnepekre épülő vadonatúj kezdeményezés, amely 500 db feldíszített fenyőfa alkotta karácsonyfaerdő, amelyet a köz- és magánszféra együttesen hoz létre.
A rendezvény olyan, a világon egyedülálló esemény, amelyet a hazai és nemzetközi közvélemény várhatóan számon tart és nagyszámú látogatót generál.

Az így elért tömegeket szeretnénk bevonni egy jótékonysági „versenybe”, valamint célunk, hogy a rendezvény erősítse a társadalmi összetartozás és szolidaritás érzését.

A helyszín a Felvonulási tér Műcsarnok és a Damjanich utca közé eső területe, amely a forgalom akadályozása nélkül vehető igénybe, ugyanakkor jól megközelíthető, és a látványos karácsonyfaerdő üde színfoltja lehet a fővárosnak.

Az eseményt hagyományteremtő jelleggel szeretnénk megvalósítani, december 6 és január 6 közötti időszakban.
Hogyan „épül fel” az Angyalok Erdeje?

Az 500 db karácsonyfát és a hozzá tartozó prezentációs helyet 500 Magyarországon működő vállalkozás vásárolhatja és díszítheti fel, azzal a feltétellel, hogy pártfogásába kell vennie egy rászoruló nemes célt, amely ezzel a figyelem, a jótékonyság és a szolidaritás középpontjába kerül. Az „ügy” lehet egy alapítvány, kórház, rászoruló közösség, személy, család, vagy akár egy templom is.

December 5-én ünnepélyes megnyitó keretében veszi kezdetét az egy hónapos rendezvény, ahol egyszerre gyúlnak fel a karácsonyfák fényei.
Azt ezt követő egy hónap alatt a látogatók ingyenes kulturális eseményeken, koncerteken vehetnek részt és megcsodálhatják a megalkotott ünnepi erdőt.

A jótékonysági verseny:

A felállított karácsonyfák előtti prezentációs helyen lehetőség van az „ügyek” rövid, fényképes és tartalmi bemutatkozására.
Továbbá elhelyezünk egy információs táblát, amelyen feltüntetjük a pártfogó vállalkozás kilétét, a díszítő(k) személyét, valamint egy  sms számot azért, hogy a látogatók szavazhassanak.

A jótékonysági verseny lényege, hogy minél több sms szavazatot gyűjtsenek a rászoruló célok. A legtöbb szavazatot elérő ügy 5 millió forintos fődíjat kap. Az adományozásra pedig a helyszínen „angyaltallérral” lesz lehetőség egy hónapon keresztül.

Az Angyalok Erdejével létrejön Magyarország legnagyobb jótékonysági, szolidaritási és közösségformáló eseménye, amely bár felvonultat 500 céget – lehetőséget adva nekik a nyilvánosságra – mégsem a direkt kereskedelmi tevékenységről, a bazárok végeláthatatlan soráról szól.

Így Magyarország, Budapest egy olyan színvonalú látványosságnak ad otthont, amely egyszerre egy meghitt családi program, egy verseny, amely jótékonysággal párosul, és nem utolsó sorban egy emblematikus, visszatérő téli nagyrendezvény.

Agyvihar grafikai tervezés

Agyvihar grafikai tervezés

Mielőtt elkezdünk tervezni, és agyalunk egy sort, hogyan is kezdjük el első grafikai tervünket a grafikai programban fontos, hogy a kreativitás szárnyaljon és az összes ötletet kipróbáljuk az aktuális projekten. Ki tudja, miből kerekedik ki valami olyan fantasztikus ötletcsomag amin még saját magunk is meglepődünk.
Hogy hogyan is történik mindez? A nyertes ötlet egyszerűen csak úgy berobban az agyba. És onnantól elkezdődik az agyvihar.
Az agyvihar bármikor elkezdődhet, csak egy papír és egy ceruza társasága kell hozzá, amire lejegyzeteled az ötleteket, függetlenül attól, hogy egyedül vagy vagy csoportban ötleteltek.

Ismét támogatunk - Budapest Bamako Route

Ismét támogatunk - Budapest Bamako Route

Minden idők lebizarabb rally-ja az idén is Budapestről indul: 

Fura autók, fura fazonok, szépségkirálynők, törpék, szeméttelepről megmentett autók, unatkozó milliomosok, légpárnás hajók, mentők, tűzoltók, hullaszállítók, fűvel bevetett Trabant és sok állítmány nélküli mondat.
A Budapest - Bamako egy veszélyes, minimál aszisztenciás kaland és tájékozódási verseny.
A B2 nem vasárnapi autózás a Pilisben vagy piknik a Városligetben:
Itt nincsenek mentő helikopterek, begyűjtő teherautók, idegenvezetők, animátorok és tolmácsok. Mindenki a talpraesettségére, a szerencséjére és a felkészültségére számíthat. Bamakon egy dolog biztos: minden bizonytalan, de a kaland erről szól.
A Budapest - Bamako nagy közösségi esemény, ahol esténként a tábortűznél hozzád hasonló őrültekkel oszthatod meg a napi élményeket és a sólet konzerved.


 

EN - Étlap tervezés

EN - Étlap tervezés

EN - Minden étterem, vendéglő, hotel, kávézó tartozéka az étlap. Olyan ez, mint a pohár és a kanál, amivel eszünk, sőt talán annál is sokkal fontosabb az étlap, hiszen egy jól szerkesztett étlap, egy profin kivitelezett minőség, az étlap tervezés során elfogyasztott energia hozza a megrendelést.

Minden étlap azért készül, hogy a már betérő, éhes vendégeket kiszolgálja, és minél több megrendelést generáljon.
Az egyik eladás ösztönző marketing eszköz az étlap, ezért nagyon fontos, hogy az étlap tervezés az egyik legfontosabb feladatunk legyen, amikor egy éttermet megnyitunk.

Ha szeretnénk, hogy a vendégek átszellemülten vacsorázzanak nálunk, akkor figyeljünk oda az egységességre. Így egy country étteremben bátran használjunk fából készült étlapot, egy olasz étterem pedig engedje meg magának az olasz mosható textilt.

Már írtunk korábban a színek jelentőségéről az irodai berendezéseknél, a logótervezésnél ami  természetesen az étlap tervezésnél is igaz. Kutatások bizonyítják, hogy egy színes, fotókkal illusztrált étlapot szívesen néznek át többször is a vendégek, így nagyobb fogyasztást generálnak. A piros szín például a gyorsaságot jelenti, a sárga pedig egyenesen étvágygerjesztő, a két szín ma egyenlő mindenki fejében, Mc’Donalds. Most legalább már tudjuk, hogy miért.

Nézzük sorba mi az, amit tisztáznunk kell magunkban mielőtt étlapot tervezünk!

1.  Mennyi pénzünk van rá ?
2.  Milyen ételek szerepelnek az étlapon ?
3.  Lesz e napi menü ?
4.  Hány darabra lesz szükségünk ?
5.  Az itallappal együtt vagy külön készítjük el ?
6.  Hány nyelvű legyen ?
7.  Használjunk-e ételfotókat ?
8.  Hány hetünk van a kivitelezésre ?
9.  Milyen kivitelezési technikát válasszunk ?
10. Végig tudjuk e kísérni a tervező, kivitelező munkáját ?

Mert...

Mert... a büdzsé meghatározza, hogy milyen anyaggal dolgozzunk, hány oldalasra tervezzünk egy étlapot.

Mert… készen kell átadni a tervezőnek, grafikusnak, tördelőnek az anyagot, arra nincs lehetőség, hogy még egy levest beszúrjunk az elejére, mert az borítja az egészet. A grafikus óradíja pedig nagyon magas!

Mert… ha napi menüben is gondolkodunk, akkor azt naponta kell nyomtatni, és ennek helyet kell biztosítani a tokban. A tervezésnél erre külön figyelnünk kell, ezért fontos, hogy ezt előre tudjuk.

Mert... a példányszám meghatározza, hogy milyen gyártási technikát válasszunk, a büdzsé tekintetében.

Mert… az itallap készülhet külön is, természetesen az étlap designnal megegyezően vagy tartalmazhatja az étlap is.

Mert… az étlap fordítás szakfordítót igényel. Ha több nyelvben gondolkodunk, akkor még az étlap tervezés előtt fordítassuk le az anyagot.

Mert… az ételfotók, a fotós sokban segíti a grafikust, a tördelőt a munkájában, így akár megadhatja az étlap alap hangulatát is.

Mert… bizonyos anyagok esetében akár heteket is kell várnunk mire beérkezik az országba, ezért ha sürgős az étlap ne válasszunk olasz egyedi színre gyártott mosható szövetet.

Mert… bizonyos színek esetében (arany, ezüst) a kivitelezést csak egyféleképpen tudjuk megoldani. Így a tervezőnek szorosan együtt kell dogoznia a kivitelezővel, hogy ne a tervezés után derüljön ki, hogy nem lehet megoldani a már megálmodott étlapot.

Mert… a tervezés és kivitelezés folyamán a megrendelőnek együtt kell dolgoznia. Az első pár lap után mindenképpen látnia kell, hogy még az elején adjon instrukciókat, ne az egész étlapot kelljen újra tervezni. A kész étlap tervet összességében újra jóvá kell hagyni, mielőtt a nyomdába kerül, így elkerülhetőek a későbbi félreértések.


We pay special attention to our customers.
Earn us anytime with confidence!